Vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus zoon van Aigeus - WaarBenJij.nu Vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus zoon van Aigeus - WaarBenJij.nu

Vertrek uit Athene

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

13 Februari 2014 | Griekenland, Athene

Bij mijn vertrek werd ik toegejuicht door de burgers van Athene. Ik omhelsde mijn vader en beloofde hem dat ik terug zou komen. Ook heb ik van mijn vader moeten beloven dat als ik levend terug kom, wat natuurlijk het geval zal zijn, de zeilen moet vervangen naar witte zeilen. Die liggen nu dus alvast klaar.

Verslag uit: Griekenland, Athene

de Minotaurus

13 Februari 2014

Kreta
Theseus

Ik ben Theseus zoon van Aigeus koning van Athene. Ik hou erg van avonturen, en ben dus ook heel dapper. Toen laats mijn vader vertelde over de oorlog met Kreta leefde ik helemaal met hem mee. Ik zat op het puntje van mijn stoel toen hij vertelde dat dit jaar, door het verlies van de oorlog, weer 14 kinderen naar Kreta moeten om als voer te dienen voor de Minotaurus. Ik met mijn grote moed zei tegen mijn vader dat ik de uitverkorene was om die Minotaurus te doden, want alleen dan zou Athene verlost zijn van deze vloek. Hierbij ga ik dus mijn heldenverhaal beschrijven hoe ik, Theseus zoon van Aigeus, de Minotaurus zal verslaan.

Actief sinds 13 Feb. 2014