Vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus zoon van Aigeus - WaarBenJij.nu Vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus zoon van Aigeus - WaarBenJij.nu

Vertrek uit Athene

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

13 Februari 2014 | Griekenland, Athene

Bij mijn vertrek werd ik toegejuicht door de burgers van Athene. Ik omhelsde mijn vader en beloofde hem dat ik terug zou komen. Ook heb ik van mijn vader moeten beloven dat als ik levend terug kom, wat natuurlijk het geval zal zijn, de zeilen moet vervangen naar witte zeilen. Die liggen nu dus alvast klaar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2014

aankomst op Athene

14 Februari 2014

tussenstop op Naxos

14 Februari 2014

terugreis

13 Februari 2014

de Minotaurus

13 Februari 2014

Kreta
Theseus

Ik ben Theseus zoon van Aigeus koning van Athene. Ik hou erg van avonturen, en ben dus ook heel dapper. Toen laats mijn vader vertelde over de oorlog met Kreta leefde ik helemaal met hem mee. Ik zat op het puntje van mijn stoel toen hij vertelde dat dit jaar, door het verlies van de oorlog, weer 14 kinderen naar Kreta moeten om als voer te dienen voor de Minotaurus. Ik met mijn grote moed zei tegen mijn vader dat ik de uitverkorene was om die Minotaurus te doden, want alleen dan zou Athene verlost zijn van deze vloek. Hierbij ga ik dus mijn heldenverhaal beschrijven hoe ik, Theseus zoon van Aigeus, de Minotaurus zal verslaan.

Actief sinds 13 Feb. 2014
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 2218

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: